neděle 8. ledna 2017

Pracovna pro spisovatele - vývoj po poslední konzultaci

Po poslední konzultaci jsem se snažila nějakým způsobem oddělit dvě hmoty, ze kterých se pracovna skládá (hlavní prostor + zimní zahrada).
Zkoušela jsem různé klopení střech a rozdíly výšek těchto hmot.
Dalším bodem bylo vymyslet okno na toaletu, jelikož mi bylo řečeno, že tam je nezbytné.
Nakonec jsem zvolila úzké podlouhlé okno u stropu místnosti, aby nebylo přímo vidět na toaletu. V závislosti na tomto okně jsem přidala okno stejných rozměrů do patříčka, kterým se bude moci větrat celá místnost.
Vývoj variant a finální výkresy jsou ukázány níže na obrázcích.

návrhy
návrhy
návrhy
výsledný půdorys
výsledné fasády


výsledné fasády

výsledný řez




1 komentář:

  1. zítra to probereme osobně a podrobně. Jen pár věcí na první pohled: v půdorysech okna 2 čarami, ve fasádách nejsou vidět rámy oken (otevíravá a neotevíravá), v řezu základy. více zítra, těším se daria

    OdpovědětVymazat